Overview

Our refund and returns policy lasts 14 days. If 14 days have passed since your purchase, we can’t offer you a full refund or exchange.

To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

Several types of goods are exempt from being returned. 

To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.

Please do not send your purchase back to the manufacturer.

Refunds

Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.

If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.

Late or missing refunds

If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.

Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.

Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.

If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at info@velvetneedle.gr.

Sale items

Only regular priced items may be refunded. Sale items cannot be refunded.

Exchanges

We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at info@velvetneedle.gr 

Gifts

If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.

If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and they will find out about your return.

Shipping returns

To return your product, you should contact us first at info@velvetneedle.gr

You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.

Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.

If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.

Need help?

Contact us at info@velvetneedle.gr for questions related to refunds and returns.

 

​1) ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ Η’/ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

α) Η εταιρεία μας λαμβάνει κάθε δυνατό μέτρο ώστε όλα τα προϊόντα (ανεξαρτήτως είδους) να συσκευάζονται ειδικά και προσεκτικά προκειμένου να φθάσουν σε εσάς χωρίς φθορές. Επίσης η εταιρεία μας γνωρίζει ότι ανάμεσα στα προϊόντα της περιλαμβάνονται και εύθραυστα ή/και ευαίσθητα είδη και για το λόγο αυτό λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα (σε συνεργασία και με τους προμηθευτές και τους μεταφορείς της) ώστε τα είδη αυτά να αποστέλλονται εντός ειδικών συσκευασιών που τα προστατεύουν πλήρως από τυχόν φθορές κατά την μεταφορά τους ή/και την αποθήκευσή τους. Σε πολύ σπάνιες, όμως, περιπτώσεις υπάρχει κίνδυνος κάποιο από τα προϊόντα αυτά να φθαρεί κατά την αποστολή του σε εσάς. Επίσης σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις υπάρχει περίπτωση να παραλάβετε ένα προϊόν με κάποιο ελάττωμα. Για τον λόγο αυτό και ανεξαρτήτως του ως άνω δικαιώματός σας για υπαναχώρηση το οποίο δεν θίγεται, σας καλούμε να ελέγχετε τα προϊόντα κατά την παραλαβή τους.

 

β) Σε περίπτωση που παραλάβετε το προϊόν χωρίς να εκφράσετε κάποια συγκεκριμένη επιφύλαξη σημαίνει ότι έχετε παραλάβει ανεπιφύλακτα το προϊόν από την εταιρεία μας. Σε περίπτωση όμως που διαπιστώσετε ότι υπάρχουν φθορές ή/και κάποιο ελάττωμα στο προϊόν, τότε μπορείτε να μας ενημερώσετε επικοινωνώντας μαζί μας στο e-mail info@velvetneedle.gr , δηλώνοντάς μας αν επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προς αντικατάσταση ή αν επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση.

 

γ) Πολιτική Επιστροφής Χρημάτων. Στην προσπάθεια να ικανοποιήσουμε τις προσδοκίες των πελατών μας στα προϊόντα που επιλέγουν από το kountaxis.com προσφέρουμε την δυνατότητα επιστροφής σε όλα τα προϊόντα, για την ανταλλαγή ή την πλήρη επιστροφή χρημάτων μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα παράδοσης των προϊόντων με βάση τα έγγραφα παραλαβής, με την προϋπόθεση ότι αυτά τηρούν τους πιο κάτω όρους. Παρακαλώ σημειώστε ότι: Διατηρούμε το δικαίωμα να απορρίψουμε επιστροφές προϊόντων που δεν έχουν επιστραφεί σύμφωνα με τους όρους της πολιτική επιστροφής χρημάτων που αναφέρονται πιο κάτω. Επίσης μπορεί να σας ζητηθεί να πληρώσετε το κόστος αποστολής των εμπορευμάτων αυτών που θα επιστραφούν πίσω σε σας στην περίπτωση μη τήρησης των προδιαγραφών. Οι πιο κάτω όροι πρέπει να πληρούνται για την επιστροφή των προϊόντων: Η αίτηση επιστροφής ανταλλαγής να μην υπερβαίνει τις 10 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης με βάση τα έγραφα παραλαβής Όλες οι επιστροφές και ανταλλαγές πρέπει να λαμβάνονται στην αρχική κατάσταση που παραλάβατε το προϊόν. Σε περίπτωση λάθους της εταιρείας μας, η επιστροφή γίνεται δεκτή εφόσον μας ειδοποιήσετε σε χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο των 5 εργάσιμων ημερών. Σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα αποστολής ή αναλαμβάνουμε την αντικατάσταση του προϊόντος με το σωστό με δικά μας έξοδα επιστροφής του λάθους και αποστολής του σωστού. Στην περίπτωση που δεν προκύπτει οποιοδήποτε λάθος εκ μέρους της εταιρείας μας, επιστρέφεται μόνο το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων και με τα έξοδα αποστολής επιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης. Στην περίπτωση που δεν προκύπτει οποιοδήποτε λάθος εκ μέρους της εταιρείας μας, δεν γίνονται δεκτές επιστροφές για custom made προϊόντα (φτιαγμένα κατά παραγγελία). Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 30 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από εμάς. Για την επιστροφή των χρημάτων σας πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση. Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής. Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής. Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας. Αν το προϊόν τηρεί τα παραπάνω κριτήρια, μπορείτε ελεύθερα να το αποστείλετε πίσω σε εμάς για αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή. Παρακαλώ να θυμάστε ότι μπορούμε να προχωρήσουμε στην επιστροφή των χρημάτων, αν τα επιστρεφόμενα προϊόντα πληρούν όλους τους παραπάνω όρους και είναι κατάλληλα προς πώληση κατάσταση. Η επιστροφή ενός μη ελαττωματικού προϊόντος και η επιστροφή χρημάτων στον πελάτη, τα έξοδα αρχικής αποστολής βαραίνουν τον πελάτη και αφαιρούνται από το ποσό προς επιστροφή. Για επιστροφή μη λανθασμένου, μη κατεστραμμένου ή γενικότερα μη ελαττωματικού προϊόντος με σκοπό την επιστροφή των χρημάτων, ο πελάτης αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής της επιστροφής. Ο πελάτης έχει πάντα την ευθύνη της αποστολής πίσω στα γραφεία μας του προϊόντος, καθώς ως παραλήπτης δεν είναι δυνατό η εταιρία μας να κάνει αναζήτηση του πακέτου σας σε οποιαδήποτε ταχυδρομική/μεταφορική.

​​

2. ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ


Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:

α) Πριν την αποστολή/παραλαβή του προϊόντος – Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση.

β) Μετά την παραλαβή του προϊόντος – Μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα σας για υπαναχώρηση εντός 14 ημερολογιακών ημερών.